Play Icon

Meld deg på kurs

Pris

kr. 4900,-

Varighet

1 Dag(er)

Finn kunden – og vinn kunden!

Er du interessert i å lære hvordan du skal bruke nettverket ditt, slik at det blir vinn-vinn?
Er du interessert i å lære hvor enkelt det kan være å få nye kunder?
Er du interessert i å lære hvordan du kan skrive epost som treffer?

Har du nok kunder i dag? Nok potensielle kunder på blokken din? Sannheten er for de fleste, at vi gjerne skulle hatt flere kunder. Vi merker at konsumenter og selskaper utsetter det meste av innkjøp, fra mindre transaksjoner til større investeringer.

Kurset tar for seg fagene Nettverksbygging, Prospektering og Selgende E-post – hvor hensikten er å komme i dialog med potensielle kunde. De fleste gode kunder starter som navn på blokken – og dette kurset hjelper deg med å få et godt utgangspunkt. Du lærer å skape varme leads.


Det dreier seg om målrettet innsats for å komme i kontakt med de riktige personene og/eller de riktige virksomhetene. På hvilke prospekter skal vi bruke tiden vår – og ressursene?


Vi dekker ulike teknikker for praktisk nettverksbygging, slik at kontaktskapingen snart kan bli en integrert del av din hverdag. Det legges vekt på nettverket som et verktøy og deltakerne blir trent i å bygge nettverk som er så målrettet som mulig og ikke minst hvordan det kan brukes. Slik vil du få flere gode leads å jobbe med.

 

En annen effektiv teknikk er «Selgende E-post». Deler av kurset brukes til å lære hvordan vi kan varme opp våre kontakter med epost. Vi hjelper deg som deltaker med å skreddersy standard formuleringer, som leder kundene mot beslutning og kontrakt. Hemmeligheten er å si nok, men ikke for mye. Hvordan skal du skille deg ut i innboksen, slik at kundene velger å handle av deg? Dette er grunnlaget for Inbound Marketing.

 

Innhold/temaer

  • Definere behovet for ulike nettverk
  • Definere hvilke kunder vi ønsker (segmentering og fokusering)
  • Konkrete nyttige hjelpeverktøy i utvelgelsesprosessen
  • Jobbe frem en kvalifisert arbeidsliste/ringeliste
  • Sende kortere og bedre e-poster (innhold og form)
  • Få oppmerksomhet i kundens innboks
  • Gjøre e-post selgende, bygget opp med “mini-aksepter”
  • Skrive e-post som kunden kan selge videre internt, og som varmer opp beslutningsviljen

 

Dette kurset passer for deg som

- ønsker å begynne å bruke nettverket
- opplever å ikke nå kravet til antall kundemøter
- har behov for “flere navn på blokken” eller har for få kunder
- ønsker å bli flinkere med e-post som verktøy

 

Gjennomføring

Kurset gjennomføres over en kursdag hvor vi kombinerer faglig påfyll og salgstrening for å oppnå gode resultater. Inkludert i prisen er et sett med verktøy, tips og tricks, som du kan ta i bruk umiddelbart. I tillegg til kursdagen vil du få tilgang til støttemateriale i form av video og verktøy.

 

Om treneren

Per Egenæss Stilling er Managing Partner og Head Trainer i Training Norge. Han har jobbet med utvikling av mennesker innen salg, service og ledelse i mer enn 20 år, og har undervist flere tusen personer i 38 land. Per er tidligere verdensmester i Debating (debatteknikk) og ble i 2010 kåret til «Verdens Beste Trener» av den internasjonale organisasjonen JCI. Per er motiverende og kunnskapsrik, og hans treninger er kjent for å gi god effekt. I tillegg til en lang trenerutdannelse med kursdesign, er Per utdannet siviløkonom fra USA, og har en MBA fra Paris.

 

Salgtreningsprogram 3 dager

Dette kurset er en modul av totalt tre dagsmoduler à 4 900,- De tre modulene er Prospektering, Møtebooking, Møte og "Closing". Ønsker du å ta alle tre kursdagene koster dette 12 900,-. 

Close Icon