Print Friendly version of featured image
KompetansebloggenGod håndtering av konflikter

God håndtering av konflikter

Det å være leder kan være krevende, og det hviler et stort ansvar for å lede seg selv og andre på best mulig måte. Mange opplever spesielt det å håndtere konfliktsituasjoner som en utfordring.

Ved å ha nok innsikt i årsakssammenhenger og oversikt over enkle verktøy kan man forebygge og løse konflikter på en trygg og positiv måte.

Arbeidslivet bør legge mye større vekt på verdien av uenighet. Konflikt kan være konstruktivt og gi ny innsikt.

Per Ketil Berg, kursholder og bedriftsrådgiver K2 Kompetanse

Studier relatert til ledelse, uenighet og konflikter forteller oss at det er viktig å styrke kompetansen, og gjennom det få tilstrekkelig trygghet til at konflikter blir noe positivt for virksomheten. Er du mer interessert i temaet og lære om ledelse kan du lese mer om Tryggere i lederrollen-kurset.

Opptak av K2-webinaret

Se opptak av K2-webinaret (11. februar 2021) i video under. Her får du 30 minutter med inspirasjon og tips.

Ta gjerne kontakt!

Ta gjerne kontakt med en av våre bedriftsrådgivere for en uforpliktende prat om hvordan vi kan bistå deres bedrift med et kompetanseløft innen salg.

Nina Mosdal

Salgssjef / bedriftsrådgiver

Tlf: 905 86 558

nm@k2kompetanse.no

Hilde Stensholt

Bedriftsrådgiver

Tlf: 476 63 980

hs@k2kompetanse.no

Per Ketil Berg

Bedriftsrådgiver

Tlf: 481 21 399

pkb@k2kompetanse.no

Del Innlegg